Wycieczka do Krakowa 3-4.09.2016

W dniach 3 – 4 września 2016 roku członkowie BTKK CATENA pojechali do Krakowa w celu zwiedzenie obiektów które są wyznaczone przez ZG Komisja Turystyki Kolarskiej PTTK jako

zadania doraźne na konkurs na najlepiej pracującą oddziałową komisję , klub , sekcję turystyki kolarskiej PTTK w roku 2016.

Odwiedziliśmy osiem obiektów jako pierwszy kościół Mariacki, kościół św. Wojciecha,kościół św. Andrzeja, zamek wawelski, katedra św. Stanisława i Wacława, Rotunda NMP, kościół Najświętszego Salwatora, opactwo cystersów pw. Świętego Krzyża w Mogile. Pokonaliśmy trasę o długości 30 km a nocowaliśmy w Schronisku PTSM na ul. Oleandry 4. W sobotę wieczorem odbyliśmy spacer po Kazimierzu aby zobaczyć nocne życie w tej dzielnicy Krakowa. W niedzielę zobaczyliśmy Muzeum Uniwersytetu Jagiellońskiego, a o 10 godzinie uczestniczyliśmy w mszy świętej w kościele NMP – Mariackim, po mszy wycieczka do kościoła św. Katarzyny i na Skałce kościół św. Stanisława B.M. Jeszcze mamy zaplanowane wycieczki do Siewierza kościół na cmentarzu, Wojkowice Kościelne kościół Marcina i Doroty , Cieszyn rotunda,Podzamcze ,,Góra Birów , Tyniec kościół św. Piotra i Pawła z XI w, Olkusz grodzisko, Bytom – Szombierki ,wzgórze Małgorzatki. Liczymy o liczny udział członków klubu w tych wycieczkach.

Z turystycznym pozdrowieniem

Prezes BTKK CATENA

https://app.box.com/s/3krm97paloba1hd61xftjmhfa4ih60kg – zdjęcia Kraków i pozostałe obiekty